پست جدید

۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

نتیجه کنکور سراسری ارشد 95 + نتایج کنکور 95

نتیجه کنکور سراسری ارشد 95 + نتایج کنکور 95


خبرگزاری مهر: نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد به صورت کارنامه اعلام شد.

انتخاب رشته داوطلبان مجاز از روز یکشنبه ۳۰ خرداد آغاز می شود.

کارنامه نتایج اولیه و نحوه تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته‌ در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته) سال ۱۳۹۵ اعلام شد.

داوطلبان آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته) سال ۱۳۹۵ می توانند برای مشاهده نتایج اولیه آزمون خود می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

داوطلبان برای دسترسی به نتیجه آزمون خود لازم است شماره داوطلبی یا شماره پرونده و همچنین مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌خانوادگی و نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) و یا اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد کنند.
ادامه مطلب...
۲۵ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علیرضا نوروزی

هک وای فای همسایه !!!

هک وای فای همسایه !!!

شکستن قفل وای فای همسایه ،چه حالی داره؟(اسلایدشو)

هفته نامه تجارت فردا - مجیدرضا خاکی: به یمن پیشرفت علم، راه‌ها و روش‌های سنتی دزدی نیز گویی دیگر منسوخ شده است؛ این روزها اگر کسی از دیوار مردم بالا برود، ممکن است اصلاً سراغ پول، طلا و اشیای قیمتی را نگیرد. او فقط به نیت سرقت چند گیگابایت اینترنت، هیبت سارقان را به خود می‌گیرد. 

حتی شاید اگر در زمان آبراهام مازلو، اینترنت و وای‌فای اختراع شده بود، امروز نظریه این روانشناس مطرح آمریکایی در مورد سلسله‌مراتب نیاز انسان‌ها نیز دستخوش تغییراتی می‌شد و وای‌فای به عنوان یکی از نیازهای اساسی، در کف هرم نیازهای انسان گنجانیده شده بود. آنقدر اساسی که ممکن است انسان‌ها برای تامین آن دست به دزدی هم بزنند.

ماجرا از این قرار است که نرم‌افزار رایگانی به نام AndroDumpper به بازار عرضه شده که کاربران به وسیله این نرم‌افزار می‌توانند، قفل شبکه اینترنت بی‌سیم مجاور را بشکنند و از خوان نعمت همسایگان خود بهره‌مند شوند. در صفحه توضیحات این اپ در Google Play چنین درج شده: «این نرم‌افزار آزمایشی و با اهداف آموزشی در دسترس دریافت‌کنندگان قرار گرفته و در صورت سوءاستفاده مسوولیتی متوجه سازنده آن نخواهد بود.» یا ملاحظه می‌شود که از حدود 16 هزار‌نفری که به این نرم‌افزار امتیاز داده‌اند، حدود 11 هزار نفر بالاترین امتیاز را برای آن در نظر گرفته‌اند و 500 هزار تا یک میلیون بار نیز دریافت شده است.

ادامه مطلب...
۲۵ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علیرضا نوروزی

شرایط ایران برای حج

شرایط ایران برای حج

اخبار حج واجب,اخرین اخبار حج واجب,اخبار جدید حج واجب,آخرین اخبار حج تمتع,آخرین اخبار حج تمتع 95,آخرین اخبار حج تمتع 95,آخرین اخبار حج تمتع,آخرین خبر حج تمتع,آخرین خبر حج تمتع 95,آخرین اخبار از حج تمتع,آخرین اخبار حج تمتع 95,آخرین اخبار حج تمتع سال 95,اخبار جدید حج تمتع,اخبار جدید حج تمتع 95,خبر جدید حج تمتع 95,اخبار جدید حج تمتع 95,اخبار جدید حج تمتع سال 95,اخبار جدید حج تمتع 95,خبر جدید حج تمتع,خبر جدید حج تمتع 95,اخبار جدید از حج تمتع


شرایط مکه رفتن ایرانیان


هیئت سازمان حج و زیارت کشورمان به‌دعوت وزیر جدید حج عربستان سعودی و به‌منظور انجام مذاکرات نهایی برای حج تمتع ۹۵ ظهر امروز سه‌شنبه عازم جده در عربستان شد.سرپرستی هیئت اعزامی کشورمان به‌عهده سعید اوحدی؛ رئیس سازمان حج و زیارت است و معاون حج، معاون بین‌الملل بعثه و رئیس هیئت پزشکی سازمان حج و زیارت نیز در این سفر وی را همراهی می‌کنند.


پیش‌تر هیئت ایرانی در سفر به عربستان شروطی را مطرح کرد که مورد توافق دو طرف واقع نشد چرا که مسئولان سعودی تأکید بر صدور روادید در کشور ثالث و عدم برخورداری ایران از حقوق کنسولی داشتند که این شروط از سوی ایران مورد موافقت قرار نگرفت.

ادامه مطلب...
۰۶ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۱۲ ۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علیرضا نوروزی

دختر ایرانی در رینگ ارمنستان کتک خورد + فیلم و عکس

دختر ایرانی در رینگ ارمنستان کتک خورد + فیلم و عکس

,بوکس زنان,بوکس زنان جهان,بوکس زنان ایران,بوکس زنان با مردان,بوکس زنان در ایران,بوکس زنان خارجی,بوکس زنان اپارات,بوکس زنان در المپیک 2012,بوکس زنان امریکا,بوکس زنان حرفه ای,قهرمان بوکس زنان جهان,زنان بوکسور جهان,بوکس زنان ایرانی,بوکسور زن ایرانی,مسابقه بوکس زن با مرد,مسابقات بوکس حرفه ای زنان,کلیپ بوکس حرفه ای زنان,فیلم بوکس حرفه ای زنان

دختر ایرانی در ارمنستان

در فیلمی که طی یکی دو روز اخیر منتشر شده، شاهد هستیم که یک دختر نوجوان ایرانی در رشته MMA با لباسی که در واقع ملبس به لباس کاراته است وارد قفس شده و مقابل ورزشکاری که به صورت تخصصی در MMA فعالیت دارد مبارزه می‌کند و به طور وحشتناکی مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.
ادامه مطلب...
۰۶ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علیرضا نوروزی

تصاویر جدید هانیه توسلی بدون آرایش 95

تصاویر جدید هانیه توسلی بدون آرایش 95

عکس جدید هانیه توسلی,عکس جدید هانیه توسلی و همسرش,عکس جدید هانیه توسلی 95,عکس جدید هانیه توسلی در وبلاگش,عکسهای جدید هانیه توسلی,عکسهای جدید هانیه توسلی وهمسرش,عکسهای جدید هانیه توسلی 95,عکس جدید هانیه توسلی,عکسهای جدید هانیه توسلی,عکس جدید از هانیه توسلی,جدید ترین عکس های هانیه توسلی در وبلاگش,عکسهای جدید هانیه توسلی 95عکسهای جدید هانیه توسلی و همسرش,عکسهای جدید هانیه توسلی در اینستاگرام,تصاویر جدید هانیه توسلی,جدیدترین عکسهای هانیه توسلی,جدیدترین عکسهای هانیه توسلی در سال 95,عکس هانیه توسلی 95,عکسهای جدید از هانیه توسلی,جدیدترین عکس هانیه توسلی,عکسهای بسیار زیبا و جدید از هانیه توسلی

چهره بدون آرایش هانیه توسلی

هانیه توسلی بازیگر کشورمان عکس های جدیدی از چهره بدون آرایش خودش را منتشر کرده است.
ادامه مطلب...
۰۶ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علیرضا نوروزی

خبر درگذشت امین حیایی تکذیب شد

خبر درگذشت امین حیایی تکذیب شد

خبر درگذشت امین حیایی تکذیب شد

در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر درگذشت امین حیایی، روزبه معینی مدیر برنامه‌های این بازیگر در پست اینستاگرامی خود این خبر را تکذیب کرد.
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علیرضا نوروزی

وام ازدواج 10 میلیونی شد

وام ازدواج 10 میلیونی شد

وام ازدواج 10 میلیونی شد

وام ازدواج از 3 میلیون به 10 میلیون تومان افزایش یافت و از امروز سایت تسهیلات وام ازدواج تغییر کرده و مبلغ به 10 میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

وی با اشاره به نارضایتی بانک‌ها از این مصوبه افزود: نارضایتی فقط برای تأمین مالی بوده چون در چند وقت اخیر حساب‌های  قرض‌الحسنه کاهش پیدا کرده و شهروندان کمتر سمت این حساب‌ها می‌آیند، و از آنجا که تأمین این وام از این طریق بوده است، نگرانی‌هایی حاصل شده که فقط برای جلب رضایت مردم است.

برای مشاهده کامل متن، به ادامه مطلب مراجعه کنید ...
ادامه مطلب...
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علیرضا نوروزی

همه چیز در مورد یائسگی زنان در سن بالا

همه چیز در مورد یائسگی زنان در سن بالا

سن شروع یائسگی

ائسگی در زنان,سن یائسگی,درمان یائسگی زودرس

بلوغ در زنان چگونه رخ می دهد؟
دستگاه تولید مثل زن شامل مهبل و رحم و تخمدان هاست و پستان ها نیز متاثر از فرایند تولید مثل هستند. زمانی که این مجموعه فعالیتشان را شروع می کنند، آغاز دوره بلوغ است. اولین علامت بلوغ بزرگ شدن استخوان لگن دختر خانم هاست که اغلب به آن توجه نمی شود. دومین علامت جوانه زدن پستان و سومین علامت رشد موهای زهار است. پاسخ این پرسش که چگونه بلوغ شروع می شود، مانند داستان مرغ و تخم مرغ است که اول مرغ به وجود آمد یا تخم مرغ؟ یعنی اینکه شروع بلوغ ریشه فیزیولوژیک دارد یا ذهنی محل بحث است.

از نظر فیزیولوژیک می دانیم که بر اثر بلوغ، کورتکس مغز فرمان هایی برای غده هیپوتالاموس مغز صادر می کند و از آنجا دستورالعملی به هیپوفیز که تولیدکننده هورمون های محرک تخمدان است و در قاعده مغز قرار دارد ارسال می شود. سپس هیپوفیز دو هورمون به نام FSH و LH را که ماده اولیه تولید هورمون زنانه یا همان «استروژن» است ترشح می کند.

 استروژن از تخمدان و سلول های دور تخمک ترشح می شود. مکانیسم تولید استروژن بسیار پیچیده و شگفت انگیز است. در واقع، برای تولید هورمون استروژن به میزان کافی، چندین دستگاه بدن باید با هم همکاری داشته باشند و هماهنگ کار کنند.
برای مشاهده کامل متن، به ادامه مطلب مراجعه کنید ...
ادامه مطلب...
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
علیرضا نوروزی